Publicitatea outdoor este cel mai vechi mediu de reclama din lume prin intermediul caruia se transmite
mesajul publicitar catre consumator si ofera beneficii pe care alte mijloace de promovare nu le pot oferi:

fixare a mesajului prin expunerea indelungata,
atentie larga din partea publicului,
costuri de expunere reduse in comparatie cu alte medii.

CITY LIGHT • panou publicitar de dimensiuni mici, iluminat din interior destinat traficului pietonal.

Dimensiuni (m) : 1.1 x 1.6

BUS SHELTER • ansamblu de panouri publicitare de tip city-light amplasate in statiile de calatori ale transportului in comun.

Dimensiuni (m) : 1.1x1.6

COLOANA (pillar) • produs publicitar circular cu trei fete de expunere.

Dimensiuni (m) : 1.15x3.5

BILLBOARD • panou publicitar de dimensiuni mari, amplasat la sol, vizibil de la distanta.

Dimensiuni (m) : 4x3, 6x3, 8x3

TRIVISION • panou publicitar la care suprafata de afisare este compusa din mai multe suprafete prismatice astfel incat se pot afisa succesiv pana la trei vizualuri consecutiv.

Dimensiuni (m) : 3x4

BACKLIT • panou publicitar iluminat din interior care permite trecerea luminii prin afisul printat pentru a asigura vizibilitate mesajului publicitar si pe timpul noptii.

Dimensiuni (m) : 3.2x2.4, 4x6, 6x3, 3x8

ROOF TOP • panou publicitar de mari dimensiuni amplasat pe terasele cladirilor inalte, cu vizibilitate din marile bulevarde.

Dimensiuni (m) : 10x4.7, 14x4

UNIPOL • panou publicitar de foarte mari dimensiuni, amplasate pe autostrazi, drumuri nationale si drumuri judetene, cu vizibilitate foarte buna de la mari distante.

Dimensiuni (m) : 14x4

EASY CHANGE • produs publicitar printat pe pvc si amplasat pe calcanul cladirilor limitrofe arterelor principale.

MASH • produs publicitar printat pe un material special din pvc (plastic ) cu mici orificii care permit trecerea luminii. Se recomanda pentru locatiile ce contin ferestre sau pereti cortina, permitand vizibilitatea din interior catre exterior.

Dimensiuni (m) : variabile in functie de dimensiunile fiecarei locatii

TRANZIT • termen care defineste folosirea spatiilor aflate in interiorul sau la exteriorul vehiculelor de transport public, pentru afisarea de materiale publicitare printate.